Doučování
Vážení rodiče, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem a neziskovými organizacemi pokračuje v Národním plánu doučování. Jde o dlouhodobý program, jehož cílem je pomoci zmírnit negativní dopady výpadku prezenční výuky v uplynulých školních letech.
Pokud se na doučování chcete přihlásit, využijte email: zsslovanka@seznam.cz, nebo kontaktujte vedení školy.
ÚT |
13,00 |
NADANÍ ŽÁCI |
2.A |
STŘEDA |
13,00 |
2.A |
2.A |
ÚT |
13,00 |
2.B NADANÍ |
2.B |
PONDĚLÍ |
13,30 |
VÁZANÉ PÍSMO |
3. ROČNÍKY |
ÚT |
12,35 |
ČJ PRO CIZINCE |
3. ROČNÍKY |
PONDĚLÍ |
13,30 |
VÁZANÉ PÍSMO |
3.A |
STŘEDA |
12,35 |
ČJ, M, AJ… |
3.B |
PONDĚLÍ |
13,30 |
DOUČOVÁNÍ 3.C |
3.C |
STŘEDA |
14,00 |
5.B |
5.B |
STŘEDA |
7,00 |
5.C |
5.C |
Pondělí |
13,35 |
Doučování čj |
6.B |
Pondělí |
6,55 |
Doučování čj |
6.r |
Pondělí |
12,35 |
Doučování čj |
7.A |
Pondělí |
12,35 |
Doučování čj |
7.A |
PO |
15,15 |
MATEMATIKA |
7.A |
STŘEDA |
13,30 |
ČJ |
7.B |
ČTVRTEK |
13,30 |
ČJ |
7.C |
PONDĚLÍ |
13,35 |
MATEMATIKA |
7.C |
POND |
13,30 |
MATEM |
8.A |
středa |
7,00 |
Doučování čj |
8.B |
ČTVRTEK |
15,15 |
MATEMATIKA |
8.B |
PONDĚLÍ |
13,30 |
ČJ |
8.C |
čtvrtek |
13,30 |
Doučování čj |
9.A |
Pondělí |
15,15 |
Doučování M |
9.A |
STŘEDA |
14,00 |
NJ |
9.A |
čtvrtek |
6,55 |
Doučování čj |
9.B |
ÚT |
12,35 |
MATEM |
9.B |
DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL – NÁRODNÍ PLÁN DOUČOVÁNÍ
Název programu: Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy
Naše škola je příjemcem finanční podpory podpory EU.
Pandemie COVID-19 zasahuje do režimu vzdělávání na českých školách již od března roku 2020. Výluka prezenční výuky má výrazné negativní dopady na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělanostních nerovností.
Snížená úroveň vzdělání se přitom promítá i do budoucích výdělků současných žáků a studentů, a to po dlouhé dekády jejich produktivního života.
Je proto důležité zaměřit se na nahrazení výpadku vzdělávání, a to doučováním, které se osvědčilo již na podzim v roce 2021. Z aktuálního šetření, které se zaměřovalo na zpětnou vazbu právě k podzimní podpoře doučování mj. vyplynulo, že oslovení ředitelé byli s nastavením podpory spokojeni a dařilo se jim plnit hlavní cíle.
Zásadním nástrojem pro zmírňování dopadu pandemie COVID-19 je tzv. Nástroj pro oživení a odolnost. Národní plán obnovy je strategickým dokumentem, kterým Česká republika požádala o finanční příspěvek z tohoto nástroje, a to ve výši přibližně 190 mld. Kč. Část prostředků ve výši 1 mld. Kč je určena také na podporu doučování.
Investice zahrnuté v rámci Národního plánu obnovy jsou rozčleněny do 6 pilířů, které se dále dělí na komponenty a konkrétní akce. Jeden z pilířů se zaměřuje také na vzdělávání a trh práce. Na následující období (roky 2022 až 2023) jsou pro doučování žáků v českých školách vymezené zdroje z Národního plánu obnovy. Doučování probíhá v rámci Komponenty 3.2. NPO – Adaptace kapacity a zaměření školních programů (Investice 3.2.2 – Doučování žáků škol).
Nejedná se o dlouhodobé kontinuální doučování, ale o cílené intenzivní doučování žáků vedoucí k rozvoji jejich znalostí a dovedností v určeném období po návratu k prezenční výuce.